سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایرانِ اسلامی
قالب وبلاگ

در این مدتی که وبلاگ دختر ملوسس رو درست کردم

خیلی چیزها یاد گرفتم

حرفایی زیادی زدم

و حرفایی زیادیی شنیدم

چیزهایی که خیلی بیشتر از حرف بود

نمیخوام تکرارش کنم

از همه اونایی که پشت سر من حرف زدند یا به خودم توهین کردند

راضی هستم

خندتون میگیره؟؟

شما راضی نیستید؟

حسابمون به قیامت؟

چیزی که نگفتم؟

اشتباه میکنم؟

فقط چند سوال ساده پرسیدم که...

وبلاگ دختر ایران اسلامی دیگر به روز نخواهد شد

در پیامرسان هم فیدی نخواهد زد

پس از آن ماجرا چند روزی موندم تا اگه سوالی هست جواب بدم یا اگر...

بعضی وقتا بهش سر میزنم که....

خوشحال باشید یا ناراحت یا هیچکدام یا هر دوتاش:)


[ پنج شنبه 91/6/2 ] [ 6:51 عصر ] [ دخترِ ایران اسلامی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب



بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 12600